Servicii optimizare SEO Off Page

Intrebari si raspunsuri despre optimizarea SEO a site-ului tau

Ce este optimizarea seo?

SEO (optimizarea pentru motoarele de cautare) este o metodologie de strategii, tehnici si tactici folosite pentru a creste numarul de vizitatori pe un website prin obtinerea unui plasament de rang inalt in pagina cu rezultatele cautarii ale unui motor de cautare (SERP) - inclusiv Google, Bing, Yahoo, dar si alte motoare de cautare.

De cate feluri este optimizarea SEO a unui site?

1. Optimizarea on-page este practica de optimizare seo a paginilor web individuale, in scopul de a face motoarele de cautare sa dea valoare superioara paginilor optimizate si de a castiga mai mult trafic relevant din motoarele de cautare. On-page se refera atat la continutul paginii, cat si la codul sursa al unei pagini si la viteza acesteia de incarcare, spre deosebire de SEO off-page, care face referire la link-uri si alte semnale externe. Acesta este primul pas care trebuie facut in procesul de optimizare site. Cu cat Google intelege mai bine despre ce este vorba in paginile site-ului, cu atat procesul de link building va fi mai usor, mai putin costisitor si cu rezultate mai rapide.


Aici trebuie tinut cont de foarte multi factori, inca din timpul procesului de creare a site-ului. Pe scurt, trebuie sa fie acordata atentie maxima meta titlurilor si meta descrierilor din pagina, titlurilor si subtitlurilor din interiorul paginii (H1, H2, H3, etc), structura interna a link-urilor, CONTINUTULUI DIN SITE ce trebuie sa fie scris intai pentru vizitatori si apoi pentru motoarele de cautare, cu cat mai stufos si detaliat, cu atat mai placut de Google. De asmenea trebuie avuta in vedere introducerea si optimizarea imaginilor in continut, a videoclipurilor, a link-urilor interne si externe relevante, posibilitatea utilizatorilor de a sharui informatia din site pe retelele sociale, dar si alte link-uri sau butoane care fac vizitatorul sa fie interesat sa ramana si sa circule pe site, in acest fel bounce rate-ul va fi mai scazut, semn apreciat de Google, insemnand ca site-ul tau a oferit informatia dorita si vizitatorul a fost multumit. Si asta nu e tot: site-ul tau este mai apreciat de Google atunci cand se pote vizualiza corect si pe mobil, cand gaseste sitemap pe site, cand are un robots.txt corespunzator, cand se foloseste SSL si cand nu are erori 404 sau pagini ce redirectioneaza gresit. Abia apoi putem trece la pasul urmator, cel de optimizare seo prin link building.


2. Optimizarea off-page este cea mai importanta parte pentru a obtine cresteri in motoarele de cautare, ce consta in campanii de advertoriale si aducerea de link-uri catre site-ul dvs. Optimizarea Off-page ajuta la maximizarea performantei site-ului in motoarele de cautare pentru cuvintele cheie tinta. Serviciile SEO off-page sunt cel mai bun mod de a obtine mai mult trafic pe site-ul web si cu rezultate pe o perioada indelungata. Metoda cea mai sigura pentru rezultate rapide si de durata sunt articolele sponsorizate publicate pe site-uri mai mici sau mai mari din Romania. Articolele sunt SFINTE! O campanie eficienta de link building va cuprinde advertoriale pe site-uri notorii de stiri (in acest fel Google va stii ca presa vorbeste despre afacerea ta), comunicate de presa, site-uri notorii din domeniul afacerii tale (in acest fel Google va stii ca esti un punct de referinta in domeniul tau), articole pe site-uri educationale, site-uri si bloguri mai mici (insa acestea nu trebuie sa fie predominante in profilul de link-uri ale unui site). Sunt multe firme SEO care ofera aceste servicii, insa majoritatea se comporta cu clientii de parca acestia ar avea bugete nelimitate si traiesc pe premiza ca trebuie sa platesti sume enorme pentru un articol pe un site renumit. SeoPower iti poate demonstra ca nu! Poti avea link pe site-uri de calitate la bugete rezonabile!!!

Prin ce tehnici se poate optimiza un site off-page?

White Hat este cea mai grea cale de a obtine link-uri. Este metoda prin care toate link-urile sunt obtinute natural, fara nici un cost, dar cu o strategie SEO si de marketing exceptional de bine pusa la punct. Atunci cand alegeti aceasta metoda de SEO, va puteti astepta la o crestere treptata, constanta si de durata in clasamentul motoarelor de cautare. White Hat SEO presupune crearea de continut de referinta pe site-ul dvs, crearea si distribuirea de infografice, comunicate de presa, lansari de produse inovatoare, interviuri, dezvoltarea sau descoperirea unor lucruri care schimba viata unor persoane dintr-un anumit domeniu, pe scurt, absolut tot ce se poate face pentru ca jurnalistii, bloggerii si site-urile notorii sa considere site-ul dvs. un punct de referinta in online si scrie natural despre el.


Black Hat este o tehnica SEO care exploateaza diferitele puncte slabe in algoritmii sau motoarele de cautare, in scopul de a obtine rapid rezultate ridicate ale site-urilor web in motoarele de cautare. Acest tip de metoda de SEO nu este agreata de catre motoarele de cautare si mai ales Google si este rapid sanctionata. Atunci cand alegeti aceasta metoda, va puteti astepta la o crestere imprevizibila, rapida, dar de foarte scurta durata in clasamentul motoarelor de cautare. Black Hat SEO presupune tehnici ce includ cuvinte cheie in exces, link-uri spam, textul ascuns, link-uri ascunse, cloaking, etc. Aceasta metoda nu este recomandata, insa este folosita de unele firme de optimizare seo mai obscure, ce nu sunt la curent cu ultimele modificari de algoritmi de-ai lui Google.


Gray Hat este un adevar recunoscut de putine firme SEO din Romania, majoritatea spunand ca fac White Hat SEO, dar aceasta este un fel de optimizare care nu utilizeaza nici tehnicile Black Hat si nici tehnicile White Hat. Aceasta este zona in care ne aflam cu totii care nu suntem IKEA, Vodafone, Tarom, Petrom sau Sensiblu. Pe scurt, folosim tehnici white, dar platite. O firma SEO buna stie sa realizeze o strategie de promovare SEO prin metode Gray Hat astfel incat metodele de link building sa para cat mai naturale, astfel incat robotii motoarelor de cautare sa creada ca sunt folosite strategii white.

Care sunt beneficiile link building-ului?

Inainte de a vorbi despre beneficiile link building-ului, trebuie sa stiti ca s-au schimbat foarte multe in ceea ce priveste promovarea SEO in ultimii ani. A existat un moment in care chiar si linkurile de slaba calitate au ajutat la o pozitionare buna a site-ului in motoarele de cautare, acest lucru nemaifiind valabil in 2017. Google a dezvoltat algoritmul sau Penguin, intregul peisaj al link building-ului schimbandu-se radical. Metodele invechite precum inscrierile in directoare, comentariile pe bloguri, semnaturile pe forumuri si link exchange-ul pot dauna daca nu stii 100% cum sa le folosesti.


Este important a avea link-uri de la site-uri de calitate, iar acestea ar trebui sa fie cat mai relevante, in functie de context. In cazul in care, de exemplu, aveti un site despre contabilitate si va creati link-uri de la alte site-uri de nise diferite, de jocuri de ex, beneficiile acestor link-uri tind spre 0 (zero). Scopul major ar trebui sa fie de a obtine link-uri de pe site-urile importante si relevante din domeniul dvs. de activitate.


Imbunatateste clasamentul organic - In cazul in care oricare din continutul dvs. obtine link-uri de pe alte site-uri, acest continut va fi pozitionat natural mai sus in motoarele de cautare. Acest lucru se traduce automat prin trafic mai mare, vanzari mai multe, venituri si profituri mai mari, notorietate mai mare. Acesta este scopul principal al link buildingului.


Indexare mai rapida - Link-urile ajuta robotii motoarelor de cautare sa descopere referinte catre site-ul dvs. Cu cat acesti roboti descopera link-uri mai bune si mai relevante pentru site-ul dvs, cu atat crawlerele vor accesa mai des si mai eficient site-ul dvs. Mai ales pentru un website nou, este important sa obtineti link-uri deoarece acestea ajuta la descoperirea mai rapida si indexarea site-ului.


Refferal trafic - Un alt beneficiu major ale link buildingului este faptul ca acesta ajuta la obtinerea de trafic calitativ si targhetat. De obicei acest trafic are o rata de respingere scazuta si o rata de conversie ridicata.


Un fapt important pe care trebuie sa aveti in minte despre promovarea SEO a unui site este ca nu conteaza atat de mult numarul de backlink-uri, ci mai degraba calitatea lor. Cu cat site-urile care trimit link-uri catre site-ul dvs. sunt mai vechi, mai populare si mai autoritare, cu atat puterea obtinuta de site-ul dvs. este mai mare si astfel rezultatele apar mai rapid si se mentin pe o perioada mai lunga.

Ce NU se recomanda in 2017 intr-o campanie de optimizare SEO off page

  • - Link exchange-ul este exclus total;
  • - Inscrierea in directoare (se pot folosi, insa moderat si doar dupa ce site-ul tau are o vechime si o autoritate considerabila);
  • - Link in semnaturi pe forumuri;
  • - Cumpararea de link-uri in footer-ul altor site-uri;
  • - Aducerea a mii de link-uri simultan si de pe site-uri insignifiante (de genul serviciilor de pe Fiverr);
  • - Ascundere de link-uri pe alte site-uri;
  • - Link-uri sitewide pe cuvinte cheie, cumparate pe site-uri cu zeci de mii de pagini.
  • - Aducerea a zeci/sute de link-uri pe zeci/sute de site-uri cu aceleasi cuvinte cheie.

Pot ranka cu un site fara link building?

servicii seo

Raspunsul este afirmativ, dar nemultumitor. Un site fara o promovare SEO corespunzatoare nu se va clasa niciodata suficient de bine in motoarele de cautare astfel incat afacerea online sa fie una prospera. De ce ai nevoie de link building?


  • - Deoarece link-urile sunt factorul principal de clasare a site-urilor in motoarele de cautare;
  • - Deoarece link-urile inseamna WEB;
  • - Deoarece link-urile indica un continut valoros (ce merita sa fie clasat bine);
  • - Pentru ca link-urile transfera putere si autoritate;
  • - Pentru ca link-urile transfera incredere vizitatorului/potentialului client;
  • - Deoarece prin intermediul link-urilor Google descopera ca site-ul dvs. exista.

Cat dureaza procesul de promovare si optimizare al unui site?

Depinde in primul rand de concurenta pe care o ai pe nisa ta si de cat de cautate sunt cuvintele cheie pentru care este optimizat site-ul. Daca site-ul este pus la punct onpage, atunci ascensiunea acestuia in Google va fi mai rapida. Nu se pot da termene exacte, urcarea in Google depinde de multi factori. Cei care mentioneaza termene fixe in serviciile lor, fac asta doar pentru atragerea clientului. Ce este important de stiut este faptul ca in 2017 exista concurenta pe fiecare nisa de pe piata, iar concurenta nu doarme, lucreaza si ea la urcarea in Google sau la mentinerea in pozitii de top, prin urmare cu cat se amana mai mult inceperea procesului de optimizare, cu atat rezultatele se vor lasa asteptate mai mult.

Concluzii promovare site

Conform www.MediaPost.com, traficul organic din rezultatele motoarelor de căutare a fost cel mai performant canal în 2016 și va fi prima prioritate a directorilor de marketing în 2017, dar mai mult de 80% din acestia au declarat ca vor spori concentrarea companiei lor pe publicitate digitala, de marketing de conținut și SEO în 2017.


Rezultatele unor servicii SEO profesionale si a unei strategii de optimizare site planificata si implementata intr-un mod corect va avea un efect benefic asupra afaceri tale online, rezultatele acesteia persistand in timp si aducand venituri si profituri sustinute pe timp indelungat.


Cu cat acorzi mai mare atentie campaniei de promovare si optimizare, cu atat randamentul investitiei va fi mai mare si acesta se va materializa prin venituri directe in afacerea ta.

Cu cine vei lucra in procesul de optimizare a site-ului?

Exista pe piata 4 tipuri de prestatori de servicii optimizare SEO:


  • - Agentii mari cu preturi exorbitante;
  • - Agentii mici ce iau in considerare si bugetul clientului;
  • - Necunoscatori care sunt la inceput si doar testeaza pe site-urile clientilor;
  • - Necunoscatori care folosesc tehnici de link building nerecomandate in 2017 sau tehnici black hat seo.

SEOPOWER recomanda ca fiecare client sa ceara ofertele mai multor agentii si sa faca o scurta comparatie de preturi. In acest fel se poate observa foarte usor care este diferenta de pret dintre agentii. Procesul de optimizare este asemanator, insa costurile pot consuma tot bugetul de promovare SEO sau doar o mica parte din el. Alegerea este la latitudinea clientului.


Vrei un pchet de advertoriale pentru o optimizare eficienta a site-ului tau?

Verifica TAB-urile alaturate pentru a descoperi pachetul potrivit afacerii tale.

Suna bine? Vrei binele afacerii tale online?