image

5 greseli obisnuite pe care le fac blogurile

Peisajul marketingului digital a evoluat semnificativ in ultimele doua decenii. Si intre algoritmul Google in continua schimbare si masiva dezinformare care pluteste prin sfera marketingului digital, este usor sa pierdem din vedere practicile de baza pe care ar trebui sa le angajam in strategiile noastre de promovare SEO si de continut.

Cu fiecare noua actualizare a algoritmului si schimbare tehnologica in domeniul cautarii, devenim obsedati de modul in care optimizarea SEO va intra intr-o paradigma complet noua si ne vom indrepta atentia spre acest lucru. Cu toate acestea, desi mediul se poate schimba, principiile de baza raman aceleasi - si este timpul sa ne intoarcem la elementele de baza.

Cu totii intelegem secretele si cele mai bune practici SEO, deci de ce nu reusim adesea sa folosim aceste tactici? Sa exploram chiar acum cinci greseli obisnuite de blogging pe care le puteti face.

1. Structura de cuvinte cheie neoptimizata

In ciuda cresterii tehnologiei de cautare semantica si de invatare a calculatoarelor, studierea cuvintelor cheie ar trebui sa aiba in continuare prioritate atunci cand se modeleaza o campanie interna de marketing de continut. Intregul continut pe site ar trebui sa fie legat tematic de subiecte si cuvinte cheie in functie de obiectivele generale ale afacerii.

In cazul in care continutul nostru acopera pur si simplu subiecte si nu cuvinte cheie, de unde stim ce solicita intr-adevar utilizatorii? Fara studierea cuvintelor cheie, cum puteti sti cu adevarat cine este publicul dvs. si pentru cine scrieti?

Cuvintele cheie servesc drept punte intre intentia utilizatorului si continutul informational/tranzactional. Continutul optimizat pentru cuvinte cheie ajuta la pozitionarea paganilor web individuale intr-o pozitie mai inalta din punct de vedere organic si care determina afisari pentru cautari targetate.

Pentru blogurile, accentul ar trebui sa ramana pe termenii informationali de lunga durata. Exemplele frecvente includ fraze de cautare care incep cu cum, ce, cand, unde si de ce.

Alte idei de cuvinte cheie ar putea include expresii, adesea cautate, cum ar fi "sfaturi" si "ponturi" pentru a imbunatati un anumit proces.

Bloggerii nu reusesc de multe ori sa optimizeze anteturile, meta tagurile si continutul cu cuvinte cheie targetate. Luati in considerare faptul ca expresiile cu cuvinte cheie specifice vor fi adesea evidentiate in metadescrierea unei liste SERP, crescand rata de clic.

Studierea inadecvata a cuvintelor cheie inseamna mai mult decat lipsa optimizarii structurii antetului dvs. (de exemplu, titlu, meta descriere). Multi bloggeri nu reusesc sa foloseasca SEO semantic sau expresii cu cuvinte cheie similare. SEO semantic permite bloggerilor sa creeze continut mai detaliat si mai lizibil, sa raspunda la mai multe intrebari ale utilizatorilor si sa califice continutul ca fiind un fragment specific - ganditi-va la cresterea cautarii vocale.

Pe de alta parte, continutul prea optimizat ar putea trece peste o linie periculoasa. Utilizarea excesiva a cuvintelor cheie sau o densitate de cuvinte cheie ridicata, va califica drept spam. Prea multe cuvinte cheie afecteaza de asemenea lizibilitatea continutului dvs., ceea ce duce la un feedback negativ din partea utilizatorilor.

Urmand cele mai bune practici de SEO, este important sa realizati optimizarea site-ului si elementelor relevante ale acestuia, cum ar fi adresele URL si etichetele meta, cu cuvinte cheie targetate pentru clasificarea si clasarea paganilor web individuale. Si, in afara de a atrage atentia motoarelor de cautare, cuvintele cheie au de asemenea o functie importanta pentru arhitectura site-ului dvs.

2. Linkuri interne inconsistente

Link-urile interne reprezinta probabil unul dintre aspectele cele mai trecute cu vederea ale optimizarii SEO, iar probleme cu link-urile interne apar frecvent chiar pe site-urile web ale firmelor de SEO!

Exista mai multe functii ale link-urilor interne utile pentru SEO:

- Stabilesc anumite cai necesare pentru ca utilizatorii sa navigheze pe site-ul dvs.

- Deschid accesarea crawlerelor a paganilor web si cresc rata de accesare a crawlerului.

- Definesc arhitectura site-ului si cele mai importante pagini web pentru motoarele de cautare.

- Distribuie "link juice" sau autoritate pe intregul site web.

- Indexeaza paginile de legatura prin intermediul cuvintelor cheie utilizate in textul ancorei.

In timp ce backlink-urile raman standardul de aur al factorilor de clasificare ai motoarelor de cautare, utilitatea lor poate fi amplificata prin link-uri strategice interne.

In mod ideal, veti dori cel putin trei pana la cinci link-uri interne in fiecare postare pe blog si un meniu drop-down sau de navigare pe pagina dvs. de pornire pentru a furniza linkuri profunde catre pagani web inaccesibile. Doar pentru ca o bucata de continut este postata pe blogul dvs., nu inseamna ca Google sau Bing o pot accesa automat.

Desfasurati un audit temeinic al link-urilor interne si notati paginile web care au cea mai mare autoritate. Introduceti pur si simplu link-uri interne catre aceste pagini in alte pagini interne de valoare ridicata pentru a distribui autoritatea in mod uniform pe intregul domeniu.

Multe site-uri web afiseaza postari recomandate intr-un meniu derulant sau pe pagina de pornire pentru a distribui autoritatea la postarile din blog. Pagina de pornire a bloggerului va fi cea mai autoritara. Limitati numarul de link-uri dintre fiecare postare de pe blog si pagina de pornire pentru a distribui in mod egal autoritatea pe intregul domeniu.

In cele din urma, optimizati tot textul ancora pentru a clasifica si a impulsiona afisarile pentru paginile web conectate. Asigurati-va ca utilizati diferite fraze de text ancora pentru fiecare link, astfel incat sa puteti clasifica paginile pentru mai multe interogari.

3. Continut slab pe pagina

Asa cum spunem adesea in marketingul digital, este important sa scriem pentru cititori si nu pentru motoarele de cautare. Mentineti continutul usor de citit, nu incercati sa va prezentati cunostintele cu jargon excesiv si scrieti pentru cititori la un nivel de lectura de clasa a opta.

In cele mai multe cazuri, continutul pe site nu se traduce prin publicarea de articole sau advertoriale, ci oferirea de raspunsuri la o anumita nevoie.

Marketingul de continut este un exercitiu de branding, deoarece reprezinta o tactica de marketing. Crearea consistenta de continut stabileste etosul marcii dvs. si creeaza, de asemenea, vocea voastra ca autor. La randul sau, aceasta va stabileste ca o autoritate in nisa.

Priviti postarile de pe blog ca un intreg. Ce vede un cititor atunci cand intalneste pentru prim data pagina dvs. web? Luati in considerare faptul ca durata medie a atentiei este estimata la opt secunde. Optimizati structura antetului si meta-etichetele pentru a incuraja scanarea usoara si pentru a comunica un scop clar.

Folositi un titlu puternic pentru a atrage atentia cititorului si cultivati acest interes cu un paragraf introductiv puternic. Introduceti intotdeauna expresii clare de tranzitie si luati in considerare utilizarea GIF-urilor animate si a videoclipurilor pentru a oferi utilizatorilor o pauza mentala intre fragmente lungi de paragrafe. Acestea vor creste, de asemenea, timpul mediu petrecut pe site.

Asigurati-va ca aveti un continut atragator prin utilizarea corecta a spatiului si inserarea imaginilor dupa fiecare 400 de cuvinte. Acest lucru, in esenta, fragmenteaza continutul si impiedica supraincarcarea cu informatii.

4. Imagini si videoclipuri neoptimizate

Vorbind de continutul slab, cei mai multi bloggeri ignora in continuare optimizarea imaginilor si a videoclipurilor. Imaginile si videoclipurile neoptimizate afecteaza timpul de incarcare al paginii si performanta SEO.

Toate imaginile de pe site trebuie sa fie formate ca .jpg si toate imaginile vectoriale ca .png.

Optimizati intotdeauna "alt" textul unei imagini pentru a va pozitiona intr-o cautare de imagini dupa cuvinte cheie targetate. Textul alternativ este cel afisat atunci cand un browser nu reuseste sa afiseze imaginea si transmite motoarelor de cautare continutul imaginii.

Cand optimizati fisierele video, gazduiti-le pe toate intr-un singur folder si creati o harta video a site-ului pentru ca motoarele de cautare sa va indexeze videoclipurile. Ar trebui sa optimizati descrierea meta a tuturor paginilor ce contin video cu cuvinte cheie targetate pentru indexare.

Marketingul video poate fi distribuit pe mai multe canale, precum si pe blogul dvs. Conform unui studiu recent realizat de HubSpot, 43% dintre consumatori doresc sa vada mai multe videoclipuri de la creatorii de continut.

5. Promovarea slaba a continutului

Acest lucru ne duce probabil la cea mai mare eroare care afecteaza bloggerii si pun bete in roate afacerilor mici. Ni se spune ca o bucata buna de continut ar trebui sa serveasca drept ca un magnet de link-uri si chiar sa se claseze foarte sus in baza meritelor scrisului in sine. Ca sa fiu sincer, din experienta am descoperit ca acest lucru nu este intotdeauna adevarat.

Luati in considerare ideea ca un articol seo a carui scriere a durat 10 ore, in valoare totala de 3.245 de cuvinte, cu continut si imagini extraordinare, este la fel de inutil ca un fragment de 400 de cuvinte, daca nu aduce conversii sau trafic. La asta ma refer cand vorbesc despre potential. Fara o structura tehnica adecvata sau o strategie de promovare a continutului, articolul dumneavoastra extraordinar este inutil.

Ce se intampla daca, dupa ce a scris teoria relativitatii, Einstein si-a fi postat teoria pe usa din fata si ar fi asteptat ca cineva sa o descopere? Continutul distribuit pe un blog de pe un domeniu tanar nu va aduce backlink-uri sau distribuiri pe retelele sociale daca nu are parte de promovare.

Imbunatatiti-va conexiunile si urmariti aceste strategii pentru a promova continutul si a-i permite sa se imprastie in retelele sociale:

- Vorbiti cu membrii influenti ai organizatiei dvs. sa distribuie si sa promoveze o bucata de continut.

- Contactati persoane cu influenta in social media pentru a distribui continutul.

- Solicitati un citat de la un lider din industrie pentru a-l plasa in continutul dvs.

- Reproduceti continutul intr-un videoclip sau infografic pentru o mai buna distribuire.

- Contactati site-urile care au avut in trecut link-uri catre continut similar.

- Trimiteti continutul dvs. catre site-uri cu autoritate.

- Rulati o campanie de publicitate platita prin intermediul retelelor sociale pentru a plasa continutul direct in fata publicului targetat.

Promovarea continutului presupune o analiza aprofundata a publicului. Segmentati membrii publicului intr-una din cele trei categorii bazate pe obiceiuri, demografie si psihologie. Investigati ce canale media sociale utilizeaza fiecare segment de audienta cel mai mult si orele in care sunt cele mai active.

Continutul serveste ca o tactica eficienta de marketing si de generare de trafic. Cu toate acestea, daca continutul este pur si simplu asezat pe raft si aduna praf, este o investitie pierduta.

Semnalele sociale si ale utilizatorilor joaca un rol important in clasamentul organic. In esenta, promovarea sociala va atrage utilizatorii spre continutul dvs., ceea ce va determina - pe baza angajamentului lor - eficacitatea continutului dvs.

Concluzie

Firmele de servicii seo si agentii de marketing de continut le spun adesea clientilor despre erorile tehnice pe care le pot face. Dar, uneori, este nevoie de putin realism pentru a face un pas inapoi si pentru a analiza propriile campanii pentru un succes mai mare pe termen lung.

Distribuie aceasta informatie prietenilor tai

Poti spune prietenilor despre noi si despre calitatea muncii noastre pe mai multe retele sociale

Ai nevoie de o echipa de profesionisti?